سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دکوراسیون نارسیس

طراحی دکوراسیون منزل عروس + آموزش

 

طراحی دکوراسیون منزل عروس
یکی از دغدغه های مهمی که عروس و دامادها قبل از برگزاری مراسم عروسیشان دارند ، طراحی دکوراسیون منزلشان است . از آن جایی که دکوراسیون منزل عروس مورد توجه مهمانان قرار می گیرد ، شیک بودن آن اهمیت بسیاری دارد . در این مطلب درباره دکوراسیون منزل عروس بیشتر توضیح می دهیم .

دکوراسیون منزل عروس

یکی از بزرگ ترین دغدغه هایی که عروس خانم ها قبل از برگزاری مراسم عروسی خود دارند ، طراحی دکوراسیون منزلشان است . از آن جایی که دکوراسیون منزل عروس توجه همه مهمانان را به خود جلب می کند و همچنین زوج های جوان در ابتدای شروع زندگی مشترک خود ذوق و شوق فراوانی دارند ، بنابراین همه چیز باید به بهترین نحو باشد .
یکی از رسومات ما ایرانی ها این است که بعد از برگزاری مراسم عروسی به خانه عروس و داماد می رویم و بعد از عرض تبریک از جهیزیه عروس دیدن می کنیم . به همین خاطر است که نحوه چیدمان و دکوراسیون خانه عروس اهمیت زیادی پیدا می کند . اگر شما جزء افرادی هستید که در ابتدای زندگی مشترکتان یک آپارتمان کوچک یا یک خانه اجاره ای دارید ، هرگز نگران نباشید . شما می توانید با به کار بردن کمی خلاقیت و اشتیاق منزل خود را کاملا زیبا و شیک تزیین کنید .

 

چیدمان منزل عروسطراحی و چیدمان منزل عروس

طراحان حرفه ای مدل های شیک و جذابی را برای چیدمان دکوراسیون داخلی منازل کوچک ارائه می دهند که حتی گاهی انتخاب را برای شما سخت می کنند . برای خانه های اجاره ای هم روش های موقتی بسیاری وجود دارد که می توانید به سلیقه خود بدون هیچ نگرانی منزل خود را تزیین کنید و دکوراسیون فوق العاده شیکی را پیاده سازی کنید .
سبکی که برای طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی انتخاب می کنید به سلیقه شما بستگی دارد . با این وجود بهتر است اتاق پذیرایی منزل عروس را به گونه ای تزیین کنید که دلباز ، پر انرژی و روشن به نظر برسد . این کار انرژی مثبتی را هم به زوج ها و هم به مهمانان منتقل می کند. پیشنهاد می کنیم از رنگ های روشن و لطیف به عنوان رنگ اصلی پذیرایی استفاده کنید . سپس وسایل تزیینی و دکوری که رنگ های شادی دارند ، به کار ببرید .

 

طراحی خانه عروسدکوراسیون خانه عروس

ممکن است عروس و داماد در انتخاب سبک دکوراسیون داخلی منزل خود به تفاهم نرسند و هر کدام نظر متفاوتی داشته باشند . مثلا عروس خانم سبک مدرن را می پسندد ، در حالی که آقای داماد سبک های سنتی و کلاسیک را ترجیح می دهد . در چنین حالتی جای هیچ نگرانی نیست . شما می توانید دو سبک متفاوت را با هم تلفیق کنید . به عنوان مثال شما می توانید مبلمان پذیرایی به سبک مدرن را اطراف یک فرش سنتی قرار دهید . این کار نه تنها موجب به تفاهم رسیدن زوج ها می شود بلکه به خاطر تلفیق دو سبک متفاوت ، دکوراسیون منزل شما منحصر به فرد می شود به طوری که ممکن است نمونه مشابهی نداشته باشد .


موقع چیدن دکوراسیون پذیرایی همیشه سعی کنید آینده نگر باشید . همیشه سعی کنید وسایلی را استفاده کنید که اصطلاحا سریعا از مد نمی افتند و همیشه کارآمد هستند . موقع انتخاب رنگ اتاق ، شکل و فرم وسایل حتما دقت لازم را داشته باشید و به یک تصمیم گیری واحد برسید . این کار باعث می شود خیالتان بابت طراحی دکوراسیون راحت باشد . 


سبک های مختلف در طراحی دکوراسیون منزل عروس

برخی از عروس خانم ها سبک رمانتیک را برای اتاق پذیرایی یا اتاق خواب خود انتخاب می کنند . سبک رمانتیک سبکی است که در آن از رنگ های تیره استفاده می شود . تا حس آرامش را همراه با دلتنگی در شما زنده کند . رنگ های تیره مانند آبی ، مشکی ، قهوه ای ، طلایی و نقره ای همگی مناسب سبک رماتیک هستند . با استفاده از این رنگ ها می توانید فضایی کاملا لوکس ایجاد کنید و در عین حال حس لطافت را در افراد بیدار کنید .


زوج هایی که از مناطق روستایی به شهرها مهاجرت می کنند . سبک های صنعتی و شهری را برای خانه های خود می پسندند . در سبک صنعتی متریال هایی مانند فلز و چوب به کار برده می شود . به طور مثال مبلمان ، میز و کفپوش اتاق از جنس چوب است ، اما لوستر و سایر وسایل دکوری از فلز ساخته شده اند . خوشبختانه در این زمینه هم ایده های جالبی وجود دارد که به شما کمک می کنند . 


سخن آخر : در این بخش از سایت تیجور درباره نحوه چیدمان و طراحی دکوراسیون منزل عروس صحبت کردیم . امیدواریم مطالب این بخش هم مورد پسند شما واقع شده باشد .